Психологічна служба
Нормативно-правова база
- Закон України від 05.09.2017 № 2145-VIII «Про освіту»;
- Закон України від 10.02.1998 № 103/98-ВР «Про професійну (професійно-технічну) освіту»;
- Закон України від 03.2000 № 1613-III «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні»;
- Закон України від 13.01.2005 № 2342 ІV (із змінами) «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»;
- Закон України від 07.12.2017 №2229 «Про запобігання та протидію домашньому насильству»;
- Закон України від 09.05.2024 № 3714-IX «Про ратифікацію Угоди між Україною та Європейським Союзом про участь України у Програмі ЄС «Громадяни, рівність, права та цінності»;
- Наказ МОН України від 28.12.2006 № 864 «Про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами»;
- Наказ МОН України від 22.05.2018 №509 «Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України»;
- Наказ департамент освіти і науки Житомирської обласної військова адміністрації від 14.11.2022 № 140 про обласний проєкт «Психолого-педагогічна підтримка психічного здоров’я учасників освітнього процесу у ЗП(ПТ)О області»;
- Наказ МОН від 21.09.2023 №1142 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі»;
- Наказ МОН № 131 від 07.02.2024 року «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції громадянської освіти в Україні»;
- Указ Президента України від 9.02.2016 № 42/2016 про національну стратегію з оздоровчої рухової активності в Україні на період до 2025 “Рухова активність – здоровий спосіб життя – здорова нація”;
- Указ Президента України від 30.09.2019 № 722/2019 «Про Цілі сталого розвитку України на період до 2030 року»;
- Указ Президента України від 12.03.2021 № 94/2021 «Про Національну молодіжну стратегію до 2030 року»;
- Розпорядження КМУ від 14.02.2023 № 160-р «Про затвердження плану заходів до 2024 року щодо реалізації Національної стратегії сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні на 2021-2026 роки»;
- Розпорядження КМУ від 24.02.2023 № 174-р «Про схвалення Концепції безпеки закладів освіти»;
- Розпорядження Кабінету Міністрів України від 06.2023 № 496-р «Про затвердження Державної цільової соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2025 року»;
- Розпорядження КМУ від 07.06.2023 № 301-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі на 2023 рік»;
- Розпорядження КМУ від 26.09.2023 № 850-р «Про затвердження Державної цільової національно-культурної програми “Єдність у розмаїтті” на період до 2034 року»;
- Постанова ВРУ від 05.10.2023 № 3412-IX «Про прийняття за основу проєкту Закону України про внесення змін до деяких законів України щодо запобігання насильству та унеможливлення жорстокого поводження з дітьми»;
- Розпорядження Кабінету Міністрів України від 10.11.2023 № 1025-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції забезпечення національної системи стійкості до 2025 року»;
- Постанова КМУ від 15.08.2023 № 867 «Про реалізацію експериментального проєкту “Спеціаліст із безпеки в освітньому середовищі»;
- Постанова ВРУ від 21.11.2023 № 3485-IX «Про прийняття за основу проєкту Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо застосування обмежувальних заходів протидії домашньому насильству»;
- Постанова ВРУ від 22.11.2023 № 3487-IX «Про прийняття за основу проєкту Закону України про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення у зв’язку з ратифікацією Конвенції Ради Європи про запобігання насильству стосовно жінок i домашньому насильству та боротьбу із цими явищами (Стамбульська конвенція)»;
- Постанова КМУ від 23.01.2024 № 83 «Про організацію діяльності та забезпечення функціонування центрів життєстійкості»;
- Постанова ВРУ від 24.04.2024 № 3663-IX «Про прийняття за основу проєкту Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України з метою боротьби з ігровою залежністю (лудоманією) та вдосконалення державного регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор та лотерей»;
- Постанова ВРУ від 09.05.2024 № 3712-IX «Про прийняття за основу проєкту Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення механізму запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі»;
- Постанова КМУ від 14.05.2024 № 551 «Про затвердження Порядку виявлення та повернення дітей, депортованих або примусово переміщених внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України»;
- Постанова КМУ від 23.07.2024 № 841 « Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні»;
- Розпорядження КМУ від 27.12.2017 № 1018 «Про схвалення Концепції розвитку охорони психічного здоров’я в Україні на період до 2030 року»;
- Розпорядження КМУ від 24.02.2021 № 145 «Питання Державної соціальної програми запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі на період до 2025 року»;
- Розпорядження КМУ від 14.04.2021 № 366 «Про схвалення Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року»;
- Розпорядження КМУ від 06.10.2021 № 1215 «Про затвердження плану заходів на 2021-2023 роки з реалізації Концепції розвитку охорони психічного здоров’я в Україні на період до 2030 року»;
- Розпорядження КМУ від 20.12.2022 № 1163 «Про схвалення Стратегії впровадження гендерної рівності у сфері освіти до 2030 року та затвердження операційного плану заходів на 2022-2024 роки з її реалізації»;
- Розпорядження КМУ від 10.11.2023 року № 1025-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції забезпечення національної системи стійкості до 2025 року»;
- Розпорядження КМУ від 16.02.2024 № 141-р «Про схвалення Концепції Державної цільової соціальної програми з утвердження української національної та громадянської ідентичності на період до 2028 року»;
- Розпорядження КМУ від 07.06.2024 № 527-р «Про схвалення Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та затвердження операційного плану заходів з її реалізації на 2024- 2026 роки»;
- Лист МОН України від 20.03.2018 №1/9-168 «Про виконання законодавчих вимог у зв’язку із прийняттям Закону України від 07.12.2017 №2229 «Про запобігання та протидію домашньому насильству»;
- Лист МОН України від 18.05.2018 №1/11-5480 «Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству»;
- Лист МОН України від 17.07.2018 №1/9-453 «Про проведення інформаційних компаній щодо протидії торгівлі людьми»;
- Лист МОН України від 24.07.2019 №1/9-477 «Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України»;
- Лист МОН від 25.03.2022 № 1/3663-22 «Щодо запобігання торгівлі людьми в умовах воєнної агресії»;
- Лист МОН від 29.03.2022 №1/3737-22 «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні»;
- Лист МОН від 04.04.2022 № 1/3872-22 «Про методичні рекомендації «Перша психологічна допомога. Алгоритм дій»;
- Лист МОН від 12.04.2022 № 1/4068-22 «Щодо недопущення участі неповнолітніх у наданні інформації ворогу про військові позицій Збройних сил України»;
- Лист МОН від 13.05.2022 № 1/5119-22 «Про здійснення превентивних заходів серед дітей та молоді в умовах воєнного стану в Україні»;
- Лист МОН від 30.05.2022 № 1/5735-22 «Про запобігання та протидію домашньому насильству в умовах воєнного стану в Україні»;
- Лист МОН від 10.06.2022 № 1/6267-22 «Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України»;
- Лист МОН від 22.06.2022 № 1/6885-22 «Щодо запобігання та протидії сексуальному насильству, пов’язаному зі збройною агресією російської федерації на території України»;
- Лист ДНУ «ІМЗО» від 29.03.2023 21/08-479 2 «Про Всеукраїнську програму ментального здоров’я «Ти як?»;
- Лист МОН від 18.04.2023 № 1/5449-23 «Щодо проведення в закладах освіти право просвітницьких заходів до Міжнародного дня протидії булінгу (День боротьби з цькуванням)»;
- Лист МОН від 24.11.2023 № 4/4610-23 «Щодо Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства»;
- Лист ДНУ «ІМЗО» від 16.05.2024 № 21/08-790 «Про інформаційні матеріали стосовно небезпеки азартних ігор»;
- Лист ДНУ «ІМЗО» від 22.05.2024 № 21/08-824 «Про проєкт методичних рекомендацій щодо соціалізації та інтеграції дітей ВПО у громадах»;
- Лист МОН від 08.08.2024 №21/08-1233 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби в системі освіти України у 2024/2025 навчальному році”.
План роботи соціального педагога на 2024/2025 навчальний рік
ІІІ. Змістова частина
№
З/П |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти.
Види та форми роботи |
Термін проведення | Цільова група/
аудиторія |
Відмітка про виконання | ||
1.Діагностика | ||||||
1.1 | Вивчення особових справ здобувачів освіти ліцею. | Вересень | Класні керівники, майстри в/н | |||
1.2 | Складання соціальних паспортів груп І курсу. Поновлення паспортів груп II-III курсів | Вересень-жовтень | Класні керівники, майстри в/н | |||
1.3 | Виявлення та облік здобувачів освіти соціально незахищених категорій:
– діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування (під опікою); – здобувачі освіти , які перебувають на обліку служби у справах дітей, як діти , які перебувають в складних життєвих обставинах; – здобувачі освіти з багатодітних сімей; – здобувачі освіти з малозабезпечених сімей; – здобувачі освіти, батьки яких загинули під час виконання службових обов’язків; – здобувачі освіти,батьки яких були або є учасниками АТО (ООС); – здобувачі освіти,батьки яких загинули під час проведенняАТО (ООС); – здобувачі освіти з особливими освітніми потребами; – здобувачі освіти з інвалідністю; – здобувачі освіти з числа внутрішньопереміщених осіб(ВПО); – здобувачі освіти, які перебувають на обліку ЮП |
Вересень-жовтень | Класні керівники, майстри в/н | |||
1.4 | Проведення соціометричних досліджень серед першокурсників (вивчення міжособистісних стосунків у групі)
|
Жовтень-листопад | Здобувачі освіти I курсу | |||
1.5 | Діагностика визначення рівня і характеру тривожності здобувачів освіти в період адаптації до навчання (методика Філіпса «Ситуативна та особистісна тривожність») | Листопад | Здобувачі освіти I-II курсів
|
|||
1.6 | Проведення тестування на виявлення суїцидального ризику серед здобувачів освіти (Н.Шавровська, О.Гончаренко, І. Мельникова) | Листопад- грудень | Здобувачі освіти II-III курсів
|
|||
1.7 | Заняття -гра «Розкриваємо та розвиваємо свої здібності»
|
Жовтень | Здобувачі освіти I курсу | |||
1.8 | Діагностика виявлення залежності від шкідливих звичок:
-Анкетування «Чи вмієте ви ввести здоровий спосіб життя?»
|
Лютий | Здобувачі освіти I-III курсів | |||
1.9 | Дослідження міжособистісних взаємин у групі «Соціометрія»
(Дж. Морено). -Тест «Сприйняття індивідом групи» |
Березень | Здобувачі освіти I курсу | |||
1.10 | Дослідження схильності до ризику за методикою Шуберта | Березень-Квітень | Здобувачі освіти I курсу | |||
1.11 | Діагностика психологічного клімату в учнівському та педагогічному колективах:
– Психологічний клімат класного колективу |
Травень | Здобувачі освітиI-III курсів
викладачі, майстри в/н |
|||
2.Профілактика, у тому числі розвиток соціальних навичок |
||||||
2.1 | Організація зустрічей з представниками служби у справах дітей на теми:
-« Девіантна поведінка – її наслідки»; -« Вживання алкоголю та тютюнопаління в громадських місцях»
|
Жовтень
лютий квітень |
Педпрацівники
здобувачі освіти I-III курсів |
|||
2.2 | Організація зустрічей з медпрацівниками Бердичівської центральної міської лікарні, диспут на тему: « Спосіб життя викарбовується на репродуктивному здоров’ї»
|
Грудень
травень |
Педпрацівники
здобувачі освіти I-III курсів |
|||
2.3 | Організація зустрічей з Бердичівським відділом поліції по протидії кіберзлочинам на тему:
« Психологічна маніпуляція людьми в Інтернет- просторі»
|
Жовтень | Педпрацівники,
здобувачі освіти I-III курсів |
|||
2.4 | Рейди щодо з’ясування зайнятості здобувачів освіти у позаурочний час та під час уроку
|
Раз на
півріччя |
Здобувачі освітиI-III курсів | |||
2.5 | Ведення психолого-педагогічного практикуму для педагогів і майстрів в/н:
– «Виявлення суїцидальних тенденцій в освітньому просторі серед молоді»; – «Рання юність. Внутрішня позиція по відношенню до навчання»; – «Ознаки вживання наркотичних речовин»; – «Захист дітей від жорстокого поводження з боку батьків, однолітків» |
Листопад
квітень
січень
травень
|
Педколектив | |||
2.6 | Робота зі здобувачами освіти, в яких спостерігаються труднощі адаптації у ліцеї, під час заняття з елементами тренінгу «Я прийшов навчатись!» | Листопад-грудень | Здобувачі освіти I курсів
|
|||
2.7 | Надання соціально-педагогічної допомоги:
– дітям-сиротам, та дітям позбавленим батьківського піклування; – напівсиротам; – здобувачам освіти з малозабезпечених сімей; – здобувачам освіти, батьки яких перебувають в зоні АТО (ООС); – здобувачами освіти з числа внутрішньо -переміщених осіб
|
Впродовж року | Здобувачі освіти I-III курсів
|
|||
2.8 | Робота із здобувачами освіти, які відносяться до групи ризику, схильними до правопорушень | Впродовж року | Здобувачі освітиI-III курсів | |||
2.9 | Складання прогнозів за результатами проведених досліджень та створення бази даних здобувачів освіти, схильних до тютюнопаління, вживання алкоголю, наркотиків та розроблення плану заходів щодо профілактики | Березень | Практичний психолог,
класні керівники |
|||
2.10 | Виявлення здобувачів освіти , схильних до суїцидальної поведінки, планування заходів щодо профілактики даних проявів
|
Грудень
Січень |
Практичний психолог,
класні керівники |
|||
2.11 | Година соціального педагога «Основи безпеки життєдіяльності в умовах бойових дій» | Перший вівторок місяця | Здобувачі освіти | |||
2.12 | Заняття з профілактики конфліктів та правопорушень серед учнівської молоді «Будуємо майбутнє разом»
|
Березень
Квітень |
Здобувачі освіти | |||
2.13 | Проведення заходів щодо профілактики та вирішення конфліктів під час освітнього процесу за допомогою технології «медіація» | Впродовж року | Здобувачі освіти, педпрацівники | |||
2.14 | Просвітницькі бесіди з батьками на тему «Попередження суїцидальної поведінки у підлітків» | В рамках проведення батьківських зборів | Батьки | |||
3. Навчальна діяльність
|
||||||
3.1 | ||||||
4. Консультування
|
||||||
4.1 | Індивідуальні консультації для:
– здобувачів освіти сім’ї яких перебувають в складних життєвих обставинах; – батьків; – викладачів
|
Понеділок
Середа П’ятниця |
Здобувачі освіти, батьки,
педпрацівники |
|||
4.2 | Групове та індивідуальне консультування за результатами проведених діагностик | Четвер | Здобувачі освіти,
батьки, педпрацівники |
|||
4.3 | Індивідуальні консультування із дезадаптованими здобувачами освіти І
курсу. |
Впродовж року | Здобувачі освіти | |||
4.4 | Психологічне і соціально-педагогічне консультування постраждалих, переселених внутрішньо переміщених осіб, членів їх сімей і родичів загиблих в ході АТО(ООС). | Вівторок | Здобувачі освіти батьки
родичі |
|||
4.5 | Групові консультування та робота із здобувачами освіти, які проживають у гуртожитку
|
Перший понеділок місяця | Здобувачі освіти | |||
4.6 | Надання консультацій класним керівникам та батькам щодо роботи із здобувачами освіти, які перебувають на
внутрішньоліцейному обліку, та підвищення рівня їх відповідальності |
За запитом | Класні
керівники, батьки |
|||
4.7 | Групове консультування щодо запобігання проявів ксенофобії, расової та етнічної дискримінації серед молоді й батьківської громадськості | Впродовж року | Класні
керівники, батьки, здобувачі освіти |
|
||
4.8 | Онлайн-консультування із здобувачами освіти та їх батьками, які під час військових дій виїхали за кордон. | Впродовж року | Здобувачі освіти,
батьки |
|||
4.9 | Проведення бесід з батьками здобувачів освіти, схильних до правопорушень
|
Впродовж року | Батьки | |||
5. Зв’язки з громадськістю
|
||||||
5.1 | Організація зустрічей з представниками служби у справах дітей щодо застосування форм та методів організації роботи у вирішенні питань соціального захисту дітей | Впродовж року | Класні
керівники, батьки, здобувачі освіти |
|||
5.2 | Організація зустрічей з медпрацівниками Бердичівської центральної міської лікарні з метою профілактики інфекційних та вірусних захворювань | Жовтень – Листопад | Педпрацівники,
здобувачі освіти |
|||
5.3 | Організація зустрічей з Бердичівським відділом поліції по веденню роботи по запобіганню жорстокому поводженню, протидії торгівлі дітьми, організації роботи по запобіганню бездоглядності і правопорушень | Впродовж року | Класні
керівники, здобувачі освіти |
|||
5.4 | Організація зустрічей з Міжнародним благодійним фондом «Місія в Україну»; | Листопад | Педпрацівники,
здобувачі освіти |
|||
5.5 | Організація зустрічей з Бердичівською міжрайонною громадською організацією «Твій вибір» | Грудень | Педпрацівники,
здобувачі освіти |
|||
5.6 | Організація зустрічей з Всеукраїнською благодійною організацію АСЕТ | Лютий- Березень | Педпрацівники,
здобувачі освіти |
|||
5.7 | Співпраця з міською та районною службою у справах дітей щодо соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах | Впродовж року | Педпрацівники,
здобувачі освіти |
|||
5.8 | Співпраця з Бердичівською ЮП по ознайомленню з нормативно-правової базою з питань соціального захисту прав та інтересів дітей | Впродовж року | Педпрацівники,
здобувачі освіти |
|||
5.9 | Організація зустрічей з Бердичівським центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги у сприянні доступу до підвищення рівня правової обізнаності громадян та наданні кваліфікованої юридичної допомоги | Впродовж року | Педпрацівники,
здобувачі освіти |
|||
6. Просвіта
|
||||||
6.1 | Відеолекторій з елементами дискусій «Правда про наркотики» | Березень | Педпрацівники
Здобувачі освіти I курсу |
|||
6.2 | Відеолекторії з елементами дискусій з попередження торгівлі людьми:
-«Станція призначення -Життя»; -«Небезпечна гра: не стань живим товаром» |
Листопад
Березень |
Здобувачі освіти II-III курсів | |||
6.3 | Проведення відеолекторію на тему: «Що таке ВІЛ/СНІД?» | Листопад | Здобувачі освіти II-III курсів
|
|||
6.4 | Інформаційно-просвітницька бесіда на тему: «Інтернет -небезпека сьогодення!» | Грудень | Здобувачі освіти, педпрацівники | |||
6.5 | Круглий стіл на тему:
«Безпечна міграція, торгівля людьми»
|
Лютий | Батьки,
опікуни |
|||
6.6 | Фотомарафон: «Позитив через об’єктив» | Листопад | Соціальний педагог, психолог, здобувачі освіти | |||
6.7 | Проведення лекцій, бесід, відео лекторіїв щодо профілактичної роботи із здобувачами освіти в рамках співпраці з:
– Міжнародним благодійним фондом «Місія в Україну»; – Бердичівською міжрайонною громадською організацією «Твій вибір»; – Всеукраїнською благодійною організацію АСЕТ; – Районними службами в справах дітей
|
Відповідно плану роботи | Здобувачі освіти I-III курсів | |||
6.8 | Розробка пам’ятки батькам щодо запобігання насильству дітей в сім’ї «Діти -наше майбутнє!»
|
Січень | Батьки | |||
6.9 | Круглий стіл щодо протидії ксенофобії, расової та етнічної дискримінації із залученням представників громадськості
|
Лютий | Здобувачі освіти I-III курсів | |||
6.10 | Проведення бесід із здобувачами освіти щодо небезпечних квестів у соціальних мережах | Квітень | Здобувачі освіти і I-III курсу | |||
6.11 | Бесіди на теми:
– «Як реагувати на прояви агресії у дітей?»; – «Правила спілкування з підлітками – коли дитина дорослішає»
|
В рамках проведення батьківських зборів | Батьки | |||
6.12 | Заняття з елементами тренінгу «Будь собі кращий іншому»
|
Січень | Здобувачі освіти I курсу, | |||
6.13 | Заняття з елементами тренінгу
« Знаю свої права та виконую обов’язки»
|
Березень | Здобувачі освіти II курсу | |||
6.14 | Заняття з елементами тренінгу «Офіційне працевлаштування»
|
Лютий | Здобувачі освіти III курсу | |||
6.15 | Проведення соціально-рекламних кампаній:
– «Цигарка – ворог твій»; – «ВІЛ/СНІД – стосується кожного»; – «Що я знаю про наркотики?»; – «Не стань живим товаром»
|
Жовтень січень -березень квітень-травень |
Здобувачі освіти та викладачі ліцею | |||
6.16 | Проведення заняття-гри щодо прав дитини « Знаємо та реалізуємо свої права!»
|
Листопад | Здобувачі освіти I-III курсів
|
|||
6.17 | Інформаційно-просвітницькі бесіди із здобувачами освіти на теми:
-«Як не потрапити в «пастку»» (на виконання концепції Державної цільової соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2025 року) – «Права дитини в Україні»; – «Сім’я – джерело життя»; – Правовийпорадник «Ти маєш знати свої права»; – «Толерантність – бути чи не бути?» – «Особиста гідність- безпека життя» |
Листопад
Лютий березень квітень
травень
червень |
Здобувачі освіти I-III курсів
|
|||
6.18 | Лекція з елементами тренінгу для батьків на тему: «Десять золотих правил виховання щасливих дітей» | В рамках проведення батьківських зборів | Батьки | |||
6.19 | Інформаційно-просвітницькі бесідиз педпрацівниками на теми:
– «Суїцид – небезпека сьогодення»; – «АТО(ООС)- очима дітей»; – «Медіація як процес мирного вирішення конфліктів»
|
В рамках виступу на педагогічнійнараді | Педпрацівники
|
|||
7. Інше (організаційно-методична робота, соціально-захисна функції) | ||||||
7.1 | Підготовка до проведення спільної роботи з працівниками поліції, представниками служби у справах дітей, медичними спеціалістами, громадських організацій | Впродовж року | Соціальний педагог | |||
7.2
|
Співпраця з місцевими органами виконавчої влади та громадського самоврядування щодо забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування щодо організації захисту житлових та майнових прав, наданні соціального житла та ін. | Впродовж року | Місцеві органи виконавчої влади та громадського самоврядування | |||
7.3 | Здійснення контролю за створенням належних умов проживання в гуртожитку дітей-сиріт та дітей, позбавленим батьківського піклування | Впродовж року | Соціальний педагог | |||
7.4 | Збір документів щодо захисту житлово-майнових прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. | листопад | Здобувачі освіти вказаної категорії | |||
7.5 | Підготовка пакету документів для отримання одноразової допомоги по виповненню 18 років дітям-сиротам та дітям, позбавлених батьківського піклування | Жовтень-листопад | Здобувачі освіти вказаної категорії | |||
7.6 | Контроль у встановленні виплати аліментів дітям, позбавленим батьківського піклування | Листопад
травень |
Соціальний педагог | |||
7.7 | Контроль за харчуванням та матеріальним забезпеченням дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (на виконання Постанови КМУ № 226 від 5 квітня1994р. «Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування») | Впродовж року | Соціальний педагог
класні керівники |
|||
7.8 | Забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування єдиним квитком | Вересень | Здобувачі освіти вказаної категорії | |||
7.9 | Відвідування батьків, опікунів за місцем роботи, вдома | Впродовж року | Батьки
здобувачі освіти |
|||
7.10 | Складання плану роботи на рік | Вересень | Соціальний педагог | |||
7.11 | Підготовка аналітичної довідки за 2024/2025 навчальний рік | Травень | Соціальний педагог | |||
7.12 | Накопичення, оновлення нормативно-правової документації щодо професійної діяльності соціального педагога | Впродовж року | Соціальний педагог | |||
7.13 | Огляд періодичної преси та спеціалізованих видань, самоосвіта
|
Методичний день | Соціальний педагог | |||
7.14 | Проведення обстеження житлово-побутових умов проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування
|
Соціальний педагог, здобувачі освіти І-ІІІ курсів | ||||
7.15 | Складання актів обстеження матеріально-побутових умов сімей, опис майна дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування
|
Два рази на рік | Соціальний педагог, здобувачі освіти І-ІІІ курсів | |||
7.16 | Накопичування психодіагностичного інструментарію та створення його переліку
|
Впродовж року | Соціальний педагог | |||
7.17 | Систематичне ведення обліково- статистичної документації
|
Впродовж року | Соціальний педагог | |||
7.18 | Підготовка та участь у педрадах, батьківських зборах, засідання методичної комісії, печатаннях, інструктивно-методичних нарадах тощо
|
За планом навчального закладу | Соціальний педагог | |||
7.19 | Виготовлення та поширення соціальних буклетів, спрямованих на запобігання проявів ксенофобії, расової та етнічної дискримінації в Україні | Листопад | Соціальний педагог, практичний психолог | |||
7.20 | Робота з документами: написання листів, запитів, опрацювання нормативно –правової документації
|
Впродовж року | Соціальний педагог, заступник директора з ВР | |||
7.21 | Оновлення та розміщення на вебсайтах контакти безкоштовної кризової психологічної допомоги у період війни в країні | Впродовж року | Соціальний педагог | |||
Соціальний педагог Григорук Т.А.
Міжнародний день миру
Міжнародний день миру є символом надії та співчуття для мільйонів людей у всьому світі, які прагнуть завершення збройних конфліктів та побудови світу без війн та страждань. Тому, до Міжнародного дня миру психологічною службою Бердичівського професійного будівельного ліцею було проведено заняття з елементами тренінгу для здобувачів освіти “Шлях до миру: будуємо гармонію разом.” Метою заняття було розширити знання підлітків про важливість миру на землі, формувати активну життєву позицію, надати розуміння того, що майбутнє світу залежить від справ і думок людини. VID_20240918_142608_289.mp4