Конкурс найвправніших мулярів

#професійнаосвіта#БПБЛНайвправніших мулярів ліцею визначили під час проведення конкурсу фахової майстерності! В рамках проведення тижня кам`яних професій здобувачі освіти І та ІІ курсу взяли участь у конкурсі з професії «Муляр». Конкурс складався із двох етапів: І – теоретичний, виконання тестових і описових завдань, ІІ- практична частина – мурування кутів за багаторядною системою перев`язки швів. Найкращі результати показали учні Матвійчук Олександр, Золотунець Артур (група №2), Басенко Дмитро, Янчук Іван (група №1). Вітаємо переможців! Бажаємо нових звершень та премог!

Педагогічні читання – це традиційна та невід’ємна частина методичної роботи Бердичівського професійного будівельного ліцею.Мета заходу – використання інноваційних ідей в освітньому процесі, удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників, впровадження нових технологій, форм і методів професійної підготовки здобувачів освіти, сприяння творчому та професійному розвитку викладачів, майстрів виробничого навчання, поширення перспективного досвіду в педагогічній діяльності.Під час педагогічних читань […]

Вітаємо майстрів виробничого навчання Косівську Л.С. та Бондарчука М.О. з успішним присвоєнням/підтвердженням професійної кваліфікації Опоряджувальник будівельний (Опоряджувальник будівельний 3-4 розряду, трудові функції А, Б, В, Г та Д)  на базі кваліфікаційного центру Бердичівського професійного будівельного ліцею. Бажаючих отримати сертифікати  про підтвердження професійної кваліфікації Опоряджувальник будівельний 3-4 розряду запрошуємо до  нашого центру.

Протягом останнього тижня на Цифровій платформі професійної освіти «Світ професій» були розміщені нові навчальні матеріали педагогічних працівників ліцею: для професії 7122 Муляр, а саме – «Короткотермінова освітня програма «Муляр»

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie, якщо ви не згодні, щоб ми використовували даний тип файлів, ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера (в такому випадку ми не гарантуємо коректної роботи сайту) або не використовувати наш веб-сайт

x